יום שני, 31 ביולי 2017

טרנדים לשנה החדשה - אנדראה גופר - טור ב"כוכב הצפון" - דצמבר 2016

הכתבה שלי בכוכב הצפון שיש האחרון, למי שפספס😄👗💄⬇

טרנדים לשנה החדשה!

שמי אנדראה גופר, בת 37 מגינסר, נשואה לחקלאי חתיך ואם לשני בנים מדהימים. נעים מאוד! אני יועצת תדמית ומנחת סדנאות סטיילינג.
תמיד בערה בי התשוקה לאסטטיקה ולאופנה! כוהנת התדמית והסטייל אורלי שי, מנטור ויועצת תדמית מהמובילות והוותיקות בארץ, לימדה אותי שהסטייל הוא מדע כמעט מדויק עם חוקים, גזרות, צבעים וטקסטילים. אך עולם זה גם משאיר מקום לאינטואיציה ולביטוי עצמי. את המקום הזה, שלך, תוכלי למצוא כל פעם מחדש בטרנדים של כל שנה.. אז מה מחכה לנו ב-2017?
# הקטיפה ירדה מהווילונות ועולה עלינו בלי שנרגיש! נעליים, מכנסיים, חולצות ובעיקר בחליפות שלמות (אגב החליפות מכל הסוגים חזקות השנה). ועדיף שכל אלו יהיו בצבעים עזים וסקסיים.
# בגד הצבאי המגיע עם החאקי המשתלט בכל וממשיך במעילים עם שתי שורות כפתורים ולוק צבאי כללי. ואנחנו הישראליות החזקות והמהממות ששנאנו אותם כשהיינו חיילות, מוצאות בהם עניין שוב כי הפעם זה טרנדי! :)
# בגדים מוגזמים מה אלו? מכנסיים רחבים במיוחד או נעל עם פלטפורמה מוגזמת, שרוולים סוררים, עגילי סטייטמנט (גדולים עם נוכחות, עגילים שמקפיצים הופעה משעממת למעניינת) ובעיקר אזור הכתפיים מקבל השנה פוקוס עם גרסאות אוברסייז רבות.
# פאנק מישהי? אחרי עונות רבות של רכות ונשיות דומיננטיות אצל מעצבי האופנה, 2017 מקבלת זווית חדה עם השפעה פאנקיסטית כמו למשל מכנס עור , חצאית פלסטיק :), חגורות, צ'יוקרים (השרשרת הצמודה לגרון), מגפון שפיץ והרבה סיכות ביטחון.
# המטאלי כאן כדי להישאר גם השנה! מתאים בשילובים הנכונים גם ליום יום. הכל יכול להיות מבריק ומטאלי: הסניקרס, החצאית פליסה, התיק והמעיל.
# אקססורייז השנה הם עגילים אסימטריים , טרנד הסיכות חזק גם כאן, הפנינים חוזרות ובגדול (אפשר לגנוב מהדודה:) ורצוי לשלב כל סוגי התכשיטים בסלט אחד גדול ומעניין כי התאמת תכשיטים לפי סוגם זה משפט גס השנה!
# בנעליים השנה הולכים על הרדקור: נעלי מטפסי הרים, מגפיים לבנים בחורף! עקב עם סטייטמנט (יכול להיות דומה לשנדליר או מזכוכית או פלטפורמה מאוד גבוהה בצבע סגול מקטיפה! למשל:).
את מחליטה אם הטרנד מתאים לך! תפעילי את האינטואיציה הנשית החזקה שלך שלא משקרת ותבחרי למה את מתחברת ולמה לא! בברכת שנה מלאה בסטייל! אנדראה גופר, יועצת תדמית, מעבירה הרצאות סטיילינג ויעוצים אישיים,  פייסבוק : אנדי סטיילינג, אתר:andystyling,  054-3044004, andreagofer1@gmail.com