יום שני, 31 ביולי 2017

היום באופנה - אנדראה גופר - טור בכוכב הצפון

שואלים אותי מה זה סטיילינג? נשמע בומבסטי, נשמע מתנשא וקצת תל אביבי מדי:)
זהו כלי נפלא אשר בעזרתו את יכולה לתרגם את החלום ואת התשוקה בבגד! את יכולה דרכו לשדרג את עצמך ואת הסגנון האישי שלך! אני לא מאמינה שהאופנה והטרנדים מתאימים לכולנו.. אני גם מאמינה שלא ניתן לשנות את הסטייל האישי של אף אחת. יותר מזה אני לא רואה סיבה לעשות זאת.. אבל אני מאמינה גדולה בלהשקיע בשדרוג העצמי, בקטנה! 
איך תשדרגי את עצמך בחורף? מה לגבי צעיף מגניב? אז שתי נקודות חשובות: צבע הצעיף שיהיה נגדי לצבע העור שלך כדי שפנייך יהיו מוארים. דבר נוסף שאנחנו עושות בעזרתו של הצעיף הוא להסתיר את הבטן, וזה נכון. יש לנסות לייצר בעזרתו קווי אורך אשר יגרמו לך להיראות יותר גבוהה ורזה.
על כל חולצה, חלקה או בדפוס, רצוי להוסיף שרשרת. או שתיים ואפילו שלוש. כדאי שיהיה מחנה משותף בינן אבל לא מאומץ מדי. צמידים גם מוסיפים שיק ואני חושבת שאפשר להשתולל בעניין האקססורייז, כמובן במידה ואת מתחברת.
הנעל צריכה להיות יפה! אך לא פחות חשוב נוחה.. את בטח אימא או סבתא ולהתחיל את היום על עקב זה סקסי, בעיקר בסרטים. בחיים האמתיים הנעל יכולה להיות גבוהה גם בלי שתסבלי, כדי שתיקחי את הילדים אחרי העבודה בכיף לגן השעשועים. הרשי לי לשבור כאן מיתוס קטן: רצוי שהנעל לא תהיה באותו צבע כמו התיק! זה היה נכון לפני עשור, היום אנחנו מעיזות בעניין הצבע ומבינות שגם האבזור לא חייב להיות תואם בצבע! להעיז! כי צבע זה נחמד, במיוחד בחורף!
כשאת מרגישה טוב עם עצמך, בנעל השיקית, עם השיער מסודר והאיפור הנכון, מי יכול עלייך? :) את מאמצת לעצמך תכונות חדשות וחזקות של אישה נשית, כוחנית, מלאת בטחון עצמי ותשוקה לחיים! (אלא אם כן זהו אותו יום בחודש בו שום אביזר לא יעזור חח).
לשאלתנו: סטיילינג זה לתרגם את מה שאת רוצה לשדר ולשנות דרך הביגוד.חשוב להבין מה את רוצה לשדר – בהתאם לסטאטוס, גיל, קריירה ואופי ולזכור שאת 50% פנימי, 50% חיצוני.
נשיקות עד הפעם הבאה ליידיז :) אנדראה גופר, יועצת תדמית, מעבירה הרצאות סטיילינג ויעוצים אישיים,  פייסבוק : אנדי סטיילינג, אתר:www.andystyling.com,  054-3044004, andreagofer1@gmail.com