יום שני, 31 ביולי 2017

מותר לך ילד - טור של אנדראה ב"כוכב הצפון" לכבוד יום המשפחה

לכבוד יום המשפחה הטור שלי בכוכב הצפון:💟😘
כבר פורסם בדף כאן, אך בכל זאת מצרפת למי שעוד לא קרא:

היום באופנה יום המשפחה! 

מותר לך ילד! 
מותר לך לצחוק חזק!  
גם אם השעה 6 בבוקר והיקום עוד ישן..
מותר לך ללכת יחף.. בבית, בחוץ, על הדשא ואצל חברים.. 
עד שכפות רגלייך יהיו שחורות! אל דאגה  זה ירד במקלחת :)
מותר לך לא לסיים את האוכל בצלחת.. אתה מזהה כשאתה סבע.
מותר לך להגיד לי מה אתה רוצה ומתי.. 
גם אם זה יעצבן אותי, אני רוצה לדעת, לא רוצה לא לדעת.
מותר לך לבקש חיבוק.. לעולם לא תהיה גדול מדי לזרועותיי!
מותר לך לבקש עוד סיפור כי אין אף פעם מספיק סיפורים, אפילו לי לא!
מותר לך לבקש עוד 5 דקות כדי.. להתנדנד או לשחק בסמי הכבאי
 או בכדורגל או לשכב ככה סתם על הספה.
תקבל את הדקות הללו ללא תנאי, 
אמצא אותן מתישהו. 
בקרוב תמהר לבית הספר ולעבודה ולבנק וכלום לא ייעשה בנחת יותר.
מותר לך להיות כנה! אתה לא חייב (עדיין) לעשות שום דבר שאינו נראה לך,
 להגיד דברים שאתה לא מתכוון אליהם..
בקרוב חייך יהיו מלאים בחוקים ונורמות ו"צריכים" ו"חייבים"..
אז תצטרך ללמוד דיפלומטיה, עכשיו תהיה אתה!!
מותר לך לבלגן:)! לעיתים נאסוף את הצעצועים יחד, 
לעיתים נשאיר אותם מבולגנים לבוקר..בית מסודר נראה לי עצוב.
אוהבת אותך! את כולך! 
עם הדמעות והכחולים על הרגליים, עם המתיקות 
והחוכמה והסקרנות והעקשנות, ועם הכנות הקשה! 
תכונות שגם לי היו פעם, ואז התבגרתי. 
הנהלים עטפו אותי, נהייתי משעממת ומשועממת. 
אבל לך מותר ילד, לך בהחלט מותר!

יום המשפחה שמח יקיריי! אמן ותמיד נזכור מה באמת חשוב!