יום שני, 24 ביולי 2017

הסבר על סדנאות הסטייל של אנדראה גופר

שלום! שמי אנדראה גופר, מקיבוץ גינוסר. 
ואני מדריכה ויועצת סטיילינג,
נעים להכיר! 

סדנאות הסטיילינג של אנדראה... 
אני מעבירה סדנאות, חוגים וערבי סטיילינג בכל רחבי הצפון, בעיקר לנשים (אבל לא רק), בכל הגילאים ולכל המגזרים. 

למה סטיילינג? 
כולנו כבר יודעות שסטיילינג הוא כבר לא ל"עשירות בלבד" ושהמראה החיצוני משפיע בצורה משמעותית על איך אנחנו מרגישות ומתנהגות.
מעבר לזה, שריבוי השימוש במדיה וברשתות החברתיות, מכניס למודעות של כולנו את הצורך להיראות ולהרגיש טוב יותר - בתמונות, ברשתות ובחיים. 

מה עושים בסדנה? 
בסדנה אני מציגה ומתרגלת עקרונות, סודות וטיפים לשיפור הסטיילינג האישי ותחושת הנוחות והביטחון העצמי. 
כמו כן אני מדריכה מה מתאים יותר ללבוש לפי מבנה גוף וצבע עור.
בנוסף, אני מדגימה איך הארון יכול לעבוד אצלנו, ולא אנחנו אצלו. 

מה עוד קורה בסדנה? 
הסדנה היא כיפית ונעימה ובאינטרקציה מלאה עם הקהל. שמתי לעצמי כמטרה, לא להכביד ולשעמם - אלא להפוך את הנושא למשהו נעים וכייפי לכולנו.
הסדנה עשירה בהדגמות ודוגמאות.

ומה אומרות הלקוחות שכבר היו בסדנה? 
אני גאה ושמחה כי המשובים לסדנאות שכבר העברתי - מעולים.
לתיאום סדנה, אנא התקשרו לאנדראה 054-3044004